Wednesday, January 03, 2007

Doa buat kekasih...


" Ya Allah, sesungguhnya aku mintak petunjuk yang baik dariMu,
dengan ilmuMu, aku minta kekuatan dariMu dengan kekuatanMu.
Aku minta dariMu dari kelebihanMu yang banyak, maka sesungguhnya
Engkau berkuasa, aku tidak berkuasa, Engkau mengetahui dan
Engkaulah yang paling mengetahui perkara-perkara ghaib.
Ya Allah jika Engkau mengetahui bahawa perkara ini baik untukku pada agamaku, duniaku dan kesudahan urusanku buat masa kini dan masa akan datang maka tentukannya untukku dan permudahkannya kepadaku,
jika Engkau mengetahui bahawa perkara ini tidak baik untukku pada agamaku dan kesudahan urusanku pada masa kini dan masa akna datang maka elakkannya dariku dan elakkan diriku darinya,
tentukanlah kebaikan untuk ku dimana sahaja aku berada s
esungguhnya Engkau berkuasa di atas segala sesuatu"

No comments: