Monday, March 24, 2008

Mampukah aku menjadi yang terbaik..

Soalan yang selalu bermain di benakku.. Aku ingin menjadi yang terbaik untuk penciptaku, mak ayah, kakak, adik2 saudara mara, rakan2,guru2, bakal suamiku, anak-anakku kelak.
tp mampukah aku sebagai insan lemah menggembirakan semua org..membahagiakan semua orang...
Susahnye nak puaskan hati semua orang dan mungkin tak akn pernah mampu. Apakah aku dilahirkan untuk hidup bersendirian agar aku tidak menyakitkan hati insan2 lain..Ya Allah andainya takdir ku begitu aku serahkan hatiku untukMu...Lorongkan lah aku menjadi hamba yang terbaik untukMu..amin...
Sungguh hati kecilku sering menangis bila ada hati yg tergurid di sebabkanku. Tuhan berikanlah aku kekuatan
Untuk insan2 yang pernah kusakiti kemaafan jua yang kupinta..Diri ini sgt lemah aku akui aku sgt sukar untuk mengerti ape yang kalian semua harapkan dariku..
Aku hanyalah insan biasa..

No comments: